Vinterdagsaktivitetsdag

Holmen videregående skole har arrangert vinteraktivitetsdag for elevene.

Med det vakre vinterlandskapet som kulisse ved Holmenkollen, kunne elevene velge mellom alpinaktiviteter, langrenn, gåturer i nærområdet eller spennende akeopplevelser i Korketrekkeren.

De som valgte alpinaktiviteter på Tryvann, fikk utforske de ulike løypene og utfordre seg selv i de bratte bakkene.

En gruppe elever valgte å ta del i langrennsaktivitetene. De nøt den vakre vinternaturen mens de fulgte de preparerte løypene i nærområdet.

Noen elever foretrakk å ta det litt roligere og gikk på gåturer i nærområdet.

En annen gruppe elever og lærere dro til Korketrekkeren for en spennende akeopplevelse. De koste seg nedover den bratte bakken.

Tusen takk til kroppsøvingslærerne Ragnhild og Elisabeth som arrangerte aktivitetsdagen og Restaurant og matfag som sto for den gode maten!